Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с кликатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с кликатроника

    Здравейте!

    Ще обясня проблема по малко странен начин, но го обяснявам по женски и се извинявам предварително. 166-цата (2,4 JTD, 140hp, 2001г) има проблем с климатроника (вече от 1 година, но миналото лято след като не го оправиха не е пипан повече). Ще започна с нещата малко от по-далеч.

    Колата скъса миналата зима пистов ремък. След като всичко бе отремонтирано се видя, че температурата за навън показва някакви фрапантни температури от сорта на -40 градуса. Лятото - малко по-високи, ама пак -30, -28. Не обърнах много внимание...
    Дойде лятото - и хоп - климатроника не работеше. Сменихме някакъв датчик (за съжаление мина доста време и вече не помня какъв), но не беше от него. При подаване на изкуствен ток - компресора се включва и казаха, че не е от него.
    Колата се озова в друг сервиз - там на някаква машина уж намериха оттечка. "Отстраниха" я, климатика работи буквално за кратко и пак спря. И тогава се отказах. Но е време да се оправи този проблем.

    Въпросът е в това, че не знам има ли общо датчика, който е за температурата навън с климатроника...?

  • #2
    Показва ли все още нереални външни температури? Погледнете буксите на дясното огледалото и самия сензор който е в него.
    Alfa Romeo 166 3.2TI

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от smc Покажи съобщение
      Показва ли все още нереални външни температури? Погледнете буксите на дясното огледалото и самия сензор който е в него.
      Да, все още си показва нереални температури. А какво трябва да се погледне на сензора

      Comment


      • #4
        Датчикът за външната температура участва в бизнеса с климатика и докато не се оправи, не очаквай и климатикът да работи.
        За да се визуализират прекалено ниски стойности на температурата, най-вероятно, веригата до датчика е прекъсната.
        Той се намира в лявото огледало.
        Следва да се провери веригата до него. Буксата между вратата и купето, буксата на лявото огледало..... Може и самият датчик да е фирясал.
        Най-лесно е да се разбере, кое от двете е като се дадат накъсо двата проводника непосредствено преди датчика. Ако тогава покаже прекалено висока температура, сменяйте датчика. Ако няма промяна, търсете прекъсването по веригата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Датчикът за външната температура участва в бизнеса с климатика и докато не се оправи, не очаквай и климатикът да работи.
          За да се визуализират прекалено ниски стойности на температурата, най-вероятно, веригата до датчика е прекъсната.
          Той се намира в лявото огледало.
          Следва да се провери веригата до него. Буксата между вратата и купето, буксата на лявото огледало..... Може и самият датчик да е фирясал.
          Най-лесно е да се разбере, кое от двете е като се дадат накъсо двата проводника непосредствено преди датчика. Ако тогава покаже прекалено висока температура, сменяйте датчика. Ако няма промяна, търсете прекъсването по веригата.
          Много благодаря!

          Comment

          Working...
          X